Mediarelaties | Woordvoering
De media zijn intermediair naar uw stakeholders. Want ook uw investeerders, medewerkers, (potentiële) klanten of de gemeente waar u bent gevestigd, lezen kranten en kijken tv. En daarmee zijn media een belangrijk middel om het verhaal van uw organisatie bekend te maken. ‘In de krant’ of ‘op tv’ komen moet een hoger doel dienen dan het strelen van ego’s. Maar wanneer zoek je proactief contact met journalisten? En hoe? En wanneer zeg je ja of nee tegen een interviewverzoek?
Wij bieden:
• Advies bij het opbouwen en onderhouden van mediarelaties
• Ontwikkelen (en mede-uitvoeren) van een mediabeleid en -strategie
• Organiseren, begeleiden persconferenties
• Adviseren en begeleiden van directie en bestuurders bij mediacontracten
• Vertegenwoordiging van uw organisatie naar de media en woordvoering
Onderstaand een aantal klanten voor wie wij binnen deze expertise werk(t)en.
Waar ‘Meer informatie’ staat, volgt een kernachtige toelichting op onze bijdrage.